Subject: Kolimiskastid! kolimine Tallinna 18, Paide
From: Kalli Mägar <[email-masked]>
To: "Sille Parve" <[email-masked]>, "Eha Tasang" <[email-masked]>, "Martin Maltsev" <[email-masked]>, "Kaja Sula" <[email-masked]>, "Avo Roosvalt" <[email-masked]>, "Reet Sarjas" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Madis Mikkor" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>,Galina Põlma <[email-masked]>, "Ene Koitla" <[email-masked]>, "Kadri Juhkam" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Külliki Aasa <[email-masked]>, "Tarmo Pee
Cc: "Kristjan Kukk" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 12:38:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Minu andmetel said kolimiskastid eile kõigile viidud.

Saadan teile ka kolimisfirmale antud juhendi kuhu nad pidid peaksid tooma.
Rüütli 25 kastide kleepsud on kas kastis või kordniku käes.

Palun andke teada kui keegi oma kaste ei leia.

Kõike head,

Kalli Mägar
Lääne piirkonna kinnisvarahaldur

tel 5302 7813

Õhtu põik 5, 80010 Pärnu
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Sille Parve <[email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 1:54 PM
To: Kalli Mägar <[email-masked]>
Subject: Vs: Kolimiskastid! kolimine Tallinna 18, Paide

Tere

Meie poolt on Maie Laos täna Paide esinduses olemas, ideaalne oleks aga
kui saaks kastid esindusse viia mitte koridori kuna ta on üksi ja tülikas
oleks neid tal trepist transportida.

Lisaks selline küsimus, et meil on palju utiliseerimist vajavaid dokumente
– kas kolijatelt saaks tellida ka dokumentide hävitusteenust?

Tervitades

Sille Parve

haldusjuht

üldosakond

+372  5591 6036

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

  Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Tere,

Sain täna info, et esmaspäeval peaksid jõudma kolimiskastid. Kastid pidid
jõudma Paidesse umbes 15.-16.00.  Paneksime need koridoridesse. Palun
kiiret tagasisidet, kui soovite kaste kindlatesse kohtadesse.

Pärnu 58, Paide – Kleepsud palun kastidesse panna.

*	Maa-ameti kastid saab jätta ka trepikotta kui teid ei ole
*	Tervisameti kastid ilmselt ei mahu. Kas saate olla majas või
paneme keldrisse?

Pärnu 54, Paide – 30 kasti + kleebised.

Rüütli 25, Paide –kleepsud palun jätta kordiniku kätte. Kas sobib?

Lisan siia kastide arvud, mis teil on tellitud.

Kastide pakkimisest:

*	Plastikastid (taaskasutatavad) on koos kleebisetikettidega,
millele tuleb märkida ruumi number kuhu Tallinna tn 18 hoones kast peab
jõudma ja asutuse nime lühend.  Kaste võib pakkida kuni nende siseservade
igas nurgas oleva randini.
*	Plastikasti mitte pakkida laua peal, sest põhi võib mööblit
vigastada. Kaste võib ladustada üksteise peal.
*	Kuvareid kastidesse mitte panna, neid kolitakse eraldi. Kuvari
peale panna kleeps ruumi numbriga
*	Kõik muud asjad, mille olete kolimisel kaasa planeerinud võtta
tuleb samuti märgistada kleebisega, kus on ruumi number ja asutuse lühend.

Kastidega kaasas peaksid olema kleepsud, kuhu tuleks kirjutada asutus ja
ruumi number kuhu kast viia.

Kõike head,

Kalli Mägar
Lääne piirkonna kinnisvarahaldur

tel 5302 7813

Õhtu põik 5, 80010 Pärnu
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.